Prodavatelj i isporučitelj proizvoda je zajednički obrt “Rosea ”, Andrije Kačića Miošića 15C, 10410 Velika Gorica.
Kupac je svaki posjetitelj stranice koji se registrira na našoj stranici ili naruči barem 1 proizvod.
Ovi uvjeti poslovanja i kupovine obvezujući su za Prodavatelja i Kupca.
“Rosea” zadržava pravo izmjene sadržaja ove internetske stranice bez ikakvih prethodnih najava, pojašnjenja i bez navođenja razloga.
Ovim se uvjetima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija proizvoda koji su ponuđeni na internet stranicama/web trgovini www.rosea.hr (dalje u tekstu: „Rosea.hr“). Pristupom ovoj stranici smatra se da je Kupac pročitao ove Uvjete poslovanja, razumio ih, te da ih Kupac svojom narudžbom, odnosno kupnjom proizvoda, prihvaća.
Opće Odredbe
Naručivanje proizvoda putem Rosea.hr moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu.
Prodavatelj je zajednički obrt za proizvodnju i trgovinu Rosea , Andrije Kačića Miošića 15C, 10 410 Velika Gorica, OIB:83383675940.
Kupac proizvoda je svaka fizička ili pravna osoba koja posjeti Rosea.hr, odabere proizvod, stavi proizvod/e u košaricu i naruči putem Rosea.hr te, nakon primitka obavijesti o potvrdi narudžbe od strane Prodavatelja, plati kupoprodajnu cijenu u punom iznosu.
Proizvod je bilo koji artikl koji se nalazi na rosea.hr, a označen je cijenom i brojem artikla. Slike Proizvoda su samo ilustrativne prirode, te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati Proizvodima koji su stvarno dobavljivi. S obzirom na mogućnost individualnog podešavanja monitora na računalu, razlike u percepciji boja Proizvoda od strane ljudskog oka i slično, Prodavatelj ne jamči potpunu sukladnost boja Proizvoda s bojama kako ih Kupac vidi na zaslonu svog monitora.
Proizvod se smatra naručenim u trenutku kada Kupac odabere Proizvod, stavi Proizvod/e u košaricu te potvrdi način plaćanja. Putem Rosea.hr Kupcu je omogućena kupnja svih Proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavatelja.
Kupci mogu biti punoljetne osobe koje prihvaćaju ove Uvjete poslovanja, što potvrđuju narudžbom Proizvoda na Rosea.hr. Ukoliko maloljetna osoba, potpuno ili djelomično poslovno nesposobna osoba, naruči Proizvod, smatra se da je to učinila uz suglasnost svog zakonskog zastupnika.
Potvrda narudžbe
Obavijest o potvrdi narudžbe Kupac će primiti e-poštom odmah nakon obavljene narudžbe koja sadrži sve zakonom i ovim Uvjetima poslovanja propisane detalje. Prodavatelj zadržava puno pravo u bilo kojem trenutku stornirati narudžbu, te se time obvezuje da će u propisanom zakonskom roku izvršiti puni povrat novca. Ukoliko Kupac ne kontaktira Prodavatelja, smatra se da je primio potvrdu narudžbe i da je suglasan s cijenom i uvjetima isporuke Proizvoda.
Rok izrade
S obzirom da se svi proizvodi šivaju, izrada je do maksimalno 15 radnih dana, od kojih se pod radni računaju dani od ponedjeljka do petka (praznici, blagdani i vikendi nisu radni dani). Neki proizvodi bit će naznačeni na zalihama, i rok isporuke takvih je do 7 radnih dana. U slučaju gužve, rok isporuke i izrade se mogu produžiti.
Isporuka i cijene
Isporuku obavlja Prodavatelj putem ovlaštene kurirske službe GLS Croatia d.o.o. ili Box Now paketomata.
Sve cijene izražene su u eurima, s PDV-om. Istaknute cijene Proizvoda na Rosea.hr vrijede za kupnju putem interneta. Ukoliko, zbog greške, cijena objavljena na stranici nije ispravna ili je u međuvremenu promijenjena, zadržavamo pravo na izmjenu te ćemo Vas informirati o promjeni ili ispravnosti cijene te pružiti priliku da potvrdite ili otkažete svoju narudžbu.
Način plaćanja
Plaćanje se vrši
- pouzećem prilikom dostave ili
- virmanom-nakon završetka kupovine, u potvrdi narudžbe na e-mail, stići će vam potrebni podaci za uplatu na račun zajedničkog obrta Rosea. Plaćate općom uplatnicom, Internet bankarstvom, mobilnim bankarstvom ili drugim
Cijena poštarine za Hrvatsku (samo određena područja) Box Now paketomatom je 2€ ili je ona besplatna za narudžbe iznad 80€.
Cijena poštarine za Hrvatsku iznosi 5,50€, a iznad 80€ iznosa narudžbe, poštarina je besplatna za Hrvatsku.
Cijena poštarine za ostale države Europske unije u koje šaljemo, iznosi 13€.
Pakete izvan otoka koji su na popisu niže GLS isporučuje putem Hrvatske Pošte, čime se automatski produžuje rok dostave.
Otoci na koje GLS Croatia šalje sa danima dostave možete vidjeti i na službenoj stranici GLS Croatia:
https://gls-group.eu/HR/hr/dostava-na-otoke
U slučaju da uplatu vršite sa računa iz države koja nije u Europskoj Uniji, obavezno je prilikom transakcije odabrati da proviziju plaćate Vi, u protivnom će Vam biti naplaćena.
Molimo Vas da nam prvo napomenete da želite uplatiti sa računa države koja nije u EU.
Izjava O Privatnosti
IZJAVA O PRIVATNOSTI
Osobnim podacima (ime i prezime, adresa, kontakt telefon, e-mail Kupca te podaci o plaćanju) raspolaže Prodavatelj te se Prodavatelj obvezuje da će osobne podatke pažljivo čuvati, sukladno važećem Zakonu o zaštiti osobnih podataka i drugim odgovarajućim propisima.
Osobni podaci poznati su isključivo nadležnim osobama koje izvršavaju potrebne postupke kako bi se kupnja i prodaja Proizvoda provodila uspješno i pravilno. Ukoliko se podaci navedeni u ovim Uvjetima prodaje ne unesu, neće biti moguće izvršiti kupnju Proizvoda putem Rosea.hr. Osobnim podacima raspolaže se ručno i informatičkim putem. Osobni podaci dostavljeni Prodavatelju mogu se proslijediti specijaliziranim društvima i organizacijama koje u ime Prodavatelja obavljaju usluge obrade podataka, u odnosu na što svaki Kupac daje svoj izričit pristanak kroz narudžbu/kupnju Proizvoda putem Rosea.hr i prihvaćanjem ovih Uvjeta poslovanja.
Osobe o čijim se osobnim podacima radi, mogu u svakom trenutku dobiti potvrdu o postojanju navedenih podataka, te mogu zatražiti uvid u sadržaj i izvor podataka, provjeriti ispravnost ili zatražiti upotpunjavanje ili ažuriranje podataka, odnosno ispravak ili brisanje, zatražiti anonimnost ili zabraniti korištenje podataka zbog kršenja zakona, te se mogu suprotstaviti svakom korištenju podataka, ukoliko je to zakonski opravdano, slanjem dopisa na zajednički obrt Rosea, Andrije Kačića Miošića 15C, 10 410 Velika Gorica ili na e-mail: rosea0204@gmail.com
Reklamacije I Zamjene
Dostava, isporuka
Dostava se vrši putem GLS Croatia d.o.o. kurirske službe i to na području Republike Hrvatske.
Nakon što se paket pripremi, Kupac će zaprimiti SMS poruku sa informacijama o paketu.
Paket se dostavlja u ruke Primatelja, na adresu Kupca. Na dan dostave Kupac će biti obaviješten SMS porukom o vremenu dostave. Isporuka paketa je 1-2 radna dana nakon slanja (Prodavatelj ne jamči za vrijeme isporuke nakon predaje pošiljke ovlaštenoj službi-GLS). Dodatne troškove uzrokovane promjenom vremena dostave(od strane Kupca), kao i ponovno slanje paketa od strane Prodavatelja, snosi Kupac (ukoliko se poslani paket vrati zbog nedostupnosti Kupca ili odbijanja paketa).
Sve naručene Proizvode nastojat ćemo isporučiti u jednom paketu. Ukoliko navedeno, zbog stanja zaliha, neće biti moguće, Prodavatelj zadržava pravo isporuke u više pošiljaka.
Nedostupni proizvodi
Proizvodi koji su nedostupni u vrijeme narudžbe, ne mogu se naručiti. U slučaju da naručeni Proizvod nakon obavljenje narudžbe postane nedostupan, Prodavatelj će Kupca obavijestiti (pismenim putem ili telefonski) o mogućem roku isporuke. Kupac tada može prihvatiti novi rok isporuke ili otkazati narudžbu. Odluči li se Kupac na otkazivanje narudžbe, Prodavatelj će mu vratiti novac najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje. Svi eventualni povrati novca se vrše putem poslovnog računa Prodavatelja na račun Kupca u banci.
Ostali uvjeti dostave
Proizvodi će biti zapakirani tako da se u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja Pošiljke provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati radniku kurirske službe koji je Pošiljku dostavio, odnosno odbiti preuzeti Pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Naručeni Proizvodi u Pošiljci osigurani su od gubitka u dostavi.
Trajanje i raskid ugovora (Jednostrani raskid ugovora od strane kupca)
Kupac ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid.
Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 (četrnaest) dana bez navođenja razloga. Da bi kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, mora nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom elektroničkom poštom, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, te adresu elektroničke pošte.
Rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed, odnosno u slučaju usluge, od sklapanja Ugovora. Ako kupac jednostrano raskine ugovor, izvršiti ćemo povrat novca, koji smo od kupca primili, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od zaprimljene obavijesti o raskidu ugovora.
Prema čl. 77 st. 1 Zakona o zaštiti potrošača, Kupac mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor.
Smatra se da je Kupac izvršio svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošalje ili preda robu nama, odnosno osobi koju smo ovlastili za primanje robe. Izravne troškove povrata robe Kupac snosi sam (u slučaju korištenja svog prava na jednostrani raskid ugovora).
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, obilježja i funkcionalnosti robe.
Ukoliko ste jednostavno odbili primiti paket bez prethodne najave (ili na neki način povrijedili poslovanje našeg obrta), prilikom iduće narudžbe nismo obavezni istu primiti ni isporučiti.
Zadržavamo pravo otkazivanja narudžbe ukoliko kupci svojim pristupom ponižavaju zaposlenike, omalovažavaju i vrijeđaju poslovanje obrta i osoba zaposlenih u njemu.
Za narudžbe koje nisu zaključene sa svim potrebnim podacima, ili su djelomično napisane, ili se kupac prestao javljati usred dogovora, smatramo da kupac od iste odustaje.
Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na Rosea.hr možete preuzeti ovdje.
Zamjena/Povrat proizvoda
Vraćeni proizvod obavezno mora sadržavati: račun, originalne etikete, a proizvod ne smije biti korišten, nošen, prljav, opran..
Ako prodavatelj utvrdi da proizvod kojeg vraćate/mijenjate nije u stanju kao prilikom isporuke, ako su skinute originalne etikete; proizvod je opran ili korišten, nismo dužni izvršiti povrat/zamjenu!
U slučaju da Kupac mijenja količinu i vrstu Proizvoda, smatra se da je Kupac napravio jednostrani raskid ugovora. U tom slučaju Kupac vraća Proizvode koje je dobio na:
Primatelj: zajednički obrt Rosea
Andrije Kačića Miošića 15C
10410 Velika Gorica
U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog izvršit ćemo nakon što proizvod bude vraćen. Povrat proizvoda nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.
Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora. Kupac je odgovoran za pakiranje paketa koji vraća, u slučaju oštećenja paketa, zajednički obrt Rosea će skrenuti pažnju dostavljaču na oštećenje ambalaže te neće preuzeti paket.
Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog Proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim Proizvodom što je utvrđeno kao obveza potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora u zakonskom roku od 14 dana.
U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), zajednički obrt Rosea ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata Proizvoda. Zajednički obrt Rosea odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.
Ako postoji materijalni nedostatak, zajednički obrt Rosea će, prema odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovisno o željama Kupca:
• Ukloniti nedostatak o svom trošku
• Zamijeniti Proizvod za novi bez nedostatka
• Sniziti cijenu
• O svom trošku organizirati povrat oštećenog Proizvoda i vratiti novac
Prije povrata/zamjene obavezno nas kontaktirajte na mail adresu: rosea0204@gmail.com
Prigovori
Svoj pisani prigovor u smislu članka 10. važećeg Zakona o zaštiti potrošača
Kupac može podnijeti na adresu:
zajednički obrt Rosea
Andrije Kačića Miošića 15c
10 410 Velika Gorica
ili putem elektroničke pošte: rosea0204@gmail.com
Isključenje odgovornosti
Prodavatelj zadržava pravo na tiskarske pogreške. U slučaju pogrešne cijene ili teksta u internetskoj trgovini rosea.hr mjerodavna je cijena ili tekst koji će priopćiti operater tj. radnik zajedničkog obrta Rosea.
Prodavatelj ima pravo izmjene Uvjeta poslovanja u bilo kojem trenutku kao i pravo ukidanja pristupa stranici Rosea.hr bez prethodne obavijesti. Da bi Kupac bio upoznat s mogućim izmjenama Uvjeta poslovanja, Kupac je obvezan povremeno pročitati Uvjete poslovanja. Samim korištenjem stranice Rosea.hr od strane Kupca podrazumijeva se da je Kupac upoznat sa svim izmjenama te da ih Kupac razumije i prihvaća. Ukoliko se Kupac ne slaže s Uvjetima poslovanja ili je maloljetan i bez suglasnosti zakonskog zastupnika, isti će se suzdržati od uporabe stranica Rosea.hr. Prodavatelj isključuje odgovornost za bilo kakvu štetu prouzročenu Kupcima ili trećim osobama uslijed takvih izmjena.